وزیر دارایی هند بر تلاش برای احیای اقتصاد این کشور تاکید کرد
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اینترنتی فرانس پرس، چیدام بارام تصریح کرد اقتصاد هند در شرایط کنونی با افزایش فشارهای تورمی ، افزایش نرخ بهره بانکی و کاهش رشد اقتصادی و کسری بودجه روبرو شده است .

بر اساس این گزارش وی افزود ما می توانیم با اتخاذ سیاستهای مناسب پولی و مالی و اجرای دقیق و صحیح این سیاستها بر چالشهای موجود در اقتصاد هند مقابله کنیم . وی گفت مهمترین گام برای افزایش رشد و رونق اقتصادی هند جذب سرمایه گذاری بیشتر است و دولت به دنبال جذب سرمایه گذاری های بیشتر داخلی و خارجی است .

رشد اقتصادی هند در سه ماه نخست 2012 میلادی به کمتر از 5.3 درصد رسیده که این پایین ترین میزان در نه سال اخیر به شمار می رود . وزیر دارایی جدید هند قول داد با تجدید نظر در قوانین مالیاتی هند زمینه لازم برای افزایش سرمایه گذاری در اقتصاد این کشور را فراهم خواهد کرد .

اظهارات وزیر دارایی هند موجب رشد 1.25 درصدی شاخص سهام بورس این کشور شد . به اعتقاد کارشناسان اقتصادی اظهارات وزیر دارایی هند می تواند موجب افزایش اعتماد سرمایه گذاران داخلی و خارجی نسبت به اقتصاد این کشور شود .

چیدام بارام افزود دولت هند قصد دارد سهم سرمایه گذاری در تولید ناخالص داخلی را از 32 درصد در سال گذشته به بیش از 38 درصد افزایش دهد . هند قصد دارد با جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی در اجرای پروژه های عمرانی و زیر ساختی رشد اقتصادی این کشور را افزایش دهد .





:: برچسب‌ها: اقیانوس , استرالیا , هندوستان ,
:: بازدید از این مطلب : 3210
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: